Friday, February 22, 2008

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း၏အရွက္ၾကီးပံု

ကၽြန္ေတာ္တြင္အရွက္ေၾကာက္အလြန္ၾကီးေသာသူငယ္ခ်င္းတစ္
ေယာက္ရွိပါတယ္ ။သူကမိ္န္းကေလးထက္မ်ားစြာအလြန္ကိုအရွက္
အေၾကာက္္ၾကီးပါသည္။တစ္ခါတစ္ရံရွက္ေၾကာက္ၾကီးလြန္းလို႔သူနဲ႔တြဲသြားတြဲလာလုပ္ရတာအရမ္းစိတ္ညစ္မိပါတယ္။သူမ်ိဳးအရွက္
အေၾကာက္ၾကီးတာမ်ိဳးတစ္ခါမွမေတြ႔ဖူးပါဘူး။သူနာမည္က ေမာင္
ႏိုင္ႏိုင္ထူးလိုေခၚပါတယ္ ။သူခမ်ာမုန္႔စားရမွာေတာင္အရွက္အေၾကာက္ၾကီးတယ္။မုန္႔ေတာင္
သြားမ၀ယ္ဘူး။ရွက္လြန္းလို႔တဲ့။သူအစားကၽြန္ေတာ္ပဲသြား၀ယ္ေပး
လိုက္ရပါသည္။ေန႔လယ္ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္လို႔ဆိုင္မွာ မုန္႔ေတြသြား၀ယ္စားၾကသူက မိန္းကေလးေတြရွိေနလို႔တဲ့ ဆိုင္နားေရာက္ျပီးအခန္းထဲကိုျပန္ေရာက္လာတယ္။ေၾသာ္ ရွက္လြန္းလို႔ပါတဲ့။ ေရာ္ ။ကၽြန္ေတာ္ပဲသြား၀ယ္ေပးလိုက္ရပါတယ္ ။
မုန္႔ကိုေတာင္ ၀ယ္ျပီးသူနားမွာမထားနဲတဲ့။လ်ိဳျပီးေပးပါတဲ့။မိန္းကေလး
ေတြၾကည့္ေနရင္ရွက္စရာၾကီးတဲ့။ဟင္ ကၽြန္ေတာ္အံလည္းၾသသြားတယ္။ရီလည္းရီခ်င္လာတယ္ ။ေဒါသလည္းထြက္လာတယ္ ။ဒါနဲကၽြန္ေတာ္လည္းအျမင္ကတ္ျပီးသူ႔
မုန္႔ကိုမေပးပဲကၽြန္ေတာ္နားမွာထားလိုက္ျပီး လိုခ်င္ရင္လာယူလုိ႔ေျပာလိုက္ျပီးမုန္႔ကိုဦးစြာစားေနပါတယ္ ။ဒါနဲသူလည္းအတင္းလိုက္ယူတယ္။ကၽြန္ေတာ္လည္းေရြ႕တယ္ ။
ဒါနဲသူကိုသနားလြန္းလို႔ေပးလိုက္ရပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္လည္းကၽြန္ေတာ္
မုန္႔ကိုကၽြန္ေတာ္ကိုစားေနတုန္းသူကိုဖ်တ္ကနဲလည့္ၾကည့္တဲ့အခ်ိန္မွာသူမုန္႔ထုတ္ကေျပာင္လို႔။ျပီးေတာ့မိန္းကေလးမ်ားကိုသူကိုယ့္နဲ
တစ္ဖက္ကြယ္ျပီးမုန္႔ကိုအပီပဲ ပါးစပ္သို႔အတင္းထိုးထည့္ေနပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ေတာင္လန္႔သြားတယ္။ပါးစပ္မွာလည္းေဖာင္းေနလိုက္တာ။အတင္းထုိးထည့္စားျပီးေတာ့အမိႈက္ကိုေအာက္တြင္ထည့္လိုက္ပါသည္။ကၽြန္ေတာ္လည္းငိုအားထက္ရီအားသန္ရမလိုပင္ျဖစ္သြားသည္။ဘယ္လိုလူမ်ိဳးပါလိမ့္။တစ္ခါမွမျမင္ဖူးပါဘူး။ကၽြန္ေတာ္လည္းအျမင္ကတ္စြာပင္သူကိုေမးလိုက္သည္။နင္မိန္းမ မယူဘူးလားလို႔ ေမးလိုက္တာ ယူမွာေပါ့တဲ့ ။ဟင္ဒီေလာက္အရွက္အေၾကာက္ၾကီးတဲ့သူကမိန္းမေတာ့ယူမယ္တဲ့။ဟြန္းမေျပာလိုက္ခ်င္ဘူး။အမိႈက္လည္းကိုယ့္ေတာ္ေခ်ာၾကီးသြားမပစ္
ေတာ္မႈပါ။အမိႈက္ပံုးကမိန္းကေလးနားမွာရွိေနလိုတဲ့။ကဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေဒါသထြက္လာျပီ။သူကိုကိုက္စားမွာ လား မိန္းကေလးက။
ဆန္ၾကမ္းကပိုႏြဲ႕ေနျပန္ျပီ။နင္သြားပစ္ရင္ငါအမိႈက္ပါယူသြားေပးလိုက္
ပါတဲ့။အျမင္ကတ္စြာပင္လံုး၀ပဲ မယူူေပးေတာ့ပါ ။ဒီအထိေတာ့တရားေတာ့လြန္လာျပီ။လုပ္ေပးေနမွန္းသိလို႔။သူအမိႈက္ကိုကၽြန္ေတာ္ဆီသို႕လာထားတယ္။ကၽြန္ေတာ္လည္းလံုး၀ပဲ ။သူအမိႈက္ကိုမယူေပးပဲ သူကိုျပန္ေပးလိုက္ျပီး ကိုယ့္ဟာကိုယ့္သြားပစ္လိုက္တယ္။ဆိုင္မွာေတာင္မစားဘူး။ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ရွက္လို႔တဲ့။အခန္းထဲမွာမုန္႔စားရင္ေတာင္ငုတ္ျပီးစားတဲ့ေကာင္။ေနာက္ေန႔လည္းသူအျပင္လံုး၀မထြက္ပါ။ကၽြန္ေတာ္လည္းတစ္ခါပဲ၀ယ္ေပးႏိုင္တယ္။ေနာက္တစ္ခါလံုး၀မ၀ယ္ေပးႏိုင္ေတာ့ဘူး။ကိုယ့္ဟာကိုယ့္ပဲသြား၀ယ္စားလိုက္တယ္။ဒီေန႔ေတာ့ဒီေကာင္ေတာ့ရွက္လြန္းလို႔ ငတ္သြားျပီ။
အျမင္ကတ္လိုမ၀ယ္ေပးေတာ့ဘူး။သူကထစိတ္ေပါက္လိုက္ရေသး
တယ္။ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့စားခ်င္ရင္လိုက္လာလို႔ေျပာလိုက္တယ္။ဒါပဲ။ေအာ္ဒီေကာင္ရဲ႕ေရွ႕ေရး ၊အနာဂတ္ေတာ့ဘယ္လိုခရီးဆက္ဦးမသိဘူး။သူအစားပဲရင္ေမာတယ္။
ထို႔ေၾကာင္အရွက္ဆိုတာလိုတာထက္ပိုရင္မေကာင္းဘူး။ရွက္လြန္းလို႔လည္းဘ၀မွာထြန္းေပါက္သင့္သေေလာက္မထြန္းေပါက္ႏိုင္ဘူး။
ထို႔ေၾကာင့္ေနရာတိုင္းတြင္အရွက္ေၾကာက္မၾကီးသင့္ပါလို႔ေျပာရင္း…….

No comments: